Alpoy anaamm 2 milyar mi bende ilk safaya gittim bi yasli bir adam vardi adini unuttum da tipi gozumn önünde 😂 sonra bahcelievlre gitmeye başladım bazi skntilardan dolyi bi kere sefakoy rumeli ye gittim memn kalmdm sonra medipole gittim gwcwn gun ilk defa cok memnn kaldm arkadasmn doktoru ayni zamanda ama 1.150 dediler ya ben 900 biliyrdm zam gelms cok bisey yok ama o parayla kirami oderim valla bahcelievlerde de butun iyi olan doktorlar istifa verip gittiler ozele hemde en iyi pahali ozele hepsini taniyorum devletteki kadindgmculari hepsiyle samimiyetm var yucel hoca vardi acibademe gitti bi hoca daha vardi adini unuttm floryada en pahali ozele gitti burcu hoca adasm:) oda hamile gitmstr hayrattin ve nurettinden memnn kalmadim emine hoca iyi diyolar gitmedim ona bide bulent hoca var bir kere gttm.onada cok ilgili muazzam bir doktor oda iyi ya yakinda oda gider sansima