Cey-cey Kızlar canım cok acayip kokoreç istiyo a101 de satılan paketli donmus evde alıp yapıyoduk Yani gidip biyerden yemicem sizce bisey olurmu yaaa Azıcık ucundan bak demeyin doyasıya yemem lazım aglıcam nerdeyse canım istiyo diye
sedaa_aa Cey-cey normalde pek önerilmez ama ben de hamilelikteyken bir sefer tüketmiştim. Ama markasını vs bilmediğiniz dondurulmuş bir ürün tüketmek yerine bir yete gidip tazesini yeseniz daha iyi olur bence
Tugbakose-24 A101 den hıc almadm canm. Ben norml kokoreççiden gıdıp yıyorum. Acacaba guzlmı . Eger guzelse bnde alıp evde yapmk ıstyrm