Sevl canım tansıyonun yuksek benımde gece basım cok agrıdı sabah doktoruma yazdım tansıyonuna baktırdınmı dedı hayır tansıyonlamı alakası var dedım aynen ayse hanım gebelıgınızı sıkıntıya sokabılıyo ıstersenız gelın olcelın nst yede alalım dedı ben 32 haftalıgım ılk kez basıma bolesı gelıo