Ya bende doğurmak istiyorum 40hafta çok uzun haftamızda 38 giriyoruz pazar günü tam zamanı gibi çok heycanlandım hareket yürüyüş yapıyorum bitki çayına da başlıcam yavrumu hemen alayım istiyorum ama belli olmaz dediler uzunda sürebilirmiş bu bekleyiş 🙃😏