Kızlar 10+5 haftalık hamileyim bugün doktorum 1.5 hafta sonra ikili tarama testi yaptıracağımı söyledi fakat panoroma test diye bişey varmış ondan bahsetti. Bu testi yaptırırsam ikili, üçlü ve dörtlü tarama testine ihtiyacım kalmayacakmış. Maliyeti biraz yüksek fakat tüm testlerin toplamı da zaten aşağı yukarı o fiyat ediyor. Aranızda bu testi yaptıran memnun kalan var mı? Fikirlerinize ihtiyacım var 🌸