Tugbagun Adetim 6 gün geçti. 1 haftadır idrarda gebelik testi yapıyorum hergun negatif çıkıyor ümidi kestim artık hamile değilim herhlde ama adette olmuyorum neden olmuyorum onuda blmiyorim moralim sıfır 🙄
minigiminannesi03 Tugbagun 4 gün gecikmistim hamileyim diye umitlenmistim malesef adet oldum 10 gün gecikmesini bekle belki geç döllenme olabilir canim üzme birdahaki aya denersin birdahaki aya tüp bebek yapacam bende
Asiye6125 Tugbagun kan testi yaptırın bide hemen ümidinizi kaybetmeyin 😊moralınızı bozmanızda adetınızı gecıktırebılır yada son zamanlarda ılac kullandıysanızda olabılır
Tugbagun minigiminannesi03 Asiye6125 yok ilaç fln kullanmadım bebek düşündüğüm için hamileligim gecikince ümitlenmistim ama olmuyor ne negatif çıkıyor ne adet oluyorum çok moral bozucu bişey malesf 🙄
minigiminannesi03 Tugbagun normal olabiliyor 10 güncü beklemeni tavsiye ederim birde kan var kanda daha hızlı cikae aslında