28+5 im kuruntu mu yapıyorum bilmiyorum bebeğim sanki az hareket ediyor 2 gündür yani böyle ard ardına tekmeler atardı şimdi öyle bisey yok. İnternette 2 saat içinde 10 hareket saymalısınız yazıyor ben 1 saatte 10 hareket sayıyorum ara ara ama ard ardına tekmeleri neden yok anlamadım. İnsanlar bebeğim çok hareketli dedikçe kafama takıyorum kuruntu mu yapıyorum acaba ya dünden beri sürekli hareket sayıyorum