aysenur-y1 canım bende yeni yeni atlattım bende astım var astım ilaçları iyi geldi bana ama tabi bal limon tereyağı pekmez meyve hepsini yedim içim sende ye iç diğer konuya gelince tüm organlarım parçalandı sandım öksürmekten perişan oldum heryerim sızlıyordu karnıma acıdan artık dokunamıyırdum ama doktorum bebeğin çok güzel korunduğunu suyun içinde etkilenmeyeceğini söyledi sadece özellikle bol su iç ki susuz kalmasın grip gibi hastalıklarda bebekteki su azalabiliyormuş ateşin çakmasın dikkat et va demişti