40+0 dayım doktorum şimdiye kadar hep normal doğum yaparız gibi konuşuyordu bugünkü kontrolde bebeğin suyu azalmış kafa çapı sınırda hemen sezeryan yapalım bence zaten haftasonu da yokum dedi doktor . 3 gün önce suyu ile ilgili bir şey dememişti şimdi birden sezeryan için ısrar etti . Haftasonu doğumun başlarsa ben burda yokum gelen doktor seni görüp normal doğuma yönlendirir ama çok acı çekersin 2 ay poponun üstüne oturamazsın gibi şeyler söyledi . Anlamadığım şey şu sezaryen acilse neden bize Salı günü geldiğimde kesin sezeryan yapalım dedi ve opsiyon sundu ya bugün ya Salı günü diye . 3 günde bebeğin suyu azalır mı ? Çatım dar değilmiş . Normal doğum için bebek kafa çapı sınırı 98 bizimki 97. Ne yapacağımı bilemediğim için Salı günü günü gelelim dedik doktora . Bence yanlış yapıyorsunuz dedi . Sizin başınıza böyle bir şey geldi mi ?