Annelerim merhaba,yaklaşık 1 aydır devam eden bir iştahsızlık söz konusu bende .25-29 haftalarım arası 1.8 kilo zorla almışım.Bebeğin gelişimi ile ilgili birşey yok ama ben aşırı iştahsızım,ve 3.trimesterde olduğum için onu besleyememekten korkuyorum çünkü normal zamanda bile yediklerimden az şeyler yiyorum.Kendimi zorlamaz isem yemek aklıma bile gelmiyor.Açlıktan dolayı da bulantım oluyor ara sıra.Bu tarz durumlar yaşayan var mı ?
Neler önerirsiniz?Bebeğin gelişimi için faydalı neler tüketebilirim?Şimdiden allah razı olsun