Sinemak_97 Kızlar cinsiyet 11-12 haftada %80 erkek demişti Bugun 16. Haftadayım doktora gittim kesin kız dedi bu durumu yaşayan varmııı
Sinemak_97 arirangg tekrar değişirmi acaba ikili testte erkek demişlerdi erkek diye seviyordum ama icimden hep kız geçiyordu bilemedim ya 😂😂
Elisa55 Banada 12+5 de erkek gibi gördüm ama öbür ay netlescek dedi bende emin değilim cinsiyetten bakalım bi kızım var hayırlısı😂