Mysngl Şöyle ki ben ilk çocuğum evde ve kolay doğmuşum , erkek kardeşim hastanede ve zor doğmuş . Benim kızımda bi tık zor doğdu ama oğlum hepimizden kilolu bi bebek olarak çabuk doğdu . Aynı şekilde benimde oğlumda nişanım geldi kasılmalarım vardı , hatta sabah nişanım geldi öğlen doğum yaptım . Sağlıkla hayırlısıyla kucağına al inşAllah 🤲