Baraninci_35 Arkadaşlar ben21 haftalik gebeyim geçen hastaneye gittim doktorum beni çocuk kardolojiye gönderdi 24 ocakta gidicem kötü birsey yoktur umarım çocuk kardolojiye gönderilen oldumu
Burcin34 Baraninci_35 tam olarak ne dedi risk gördü mü yoksa önlem amaçlı mı ben ayrıntılı ultrasona girdim doktor ben sıkıntı görmedim için rahat edecekse gidebilirsin demişti gitmedim down sendromu riski için yönlendirebilirler önlem amaçlı içini ferah tut
Bercemsu Baraninci_35 bende 18 hastalığım herkesi gönderiyorum dedi doktor bazıları ayrintiliya girmiyor bende onlar bilgi alsın diye oraya yönlendiriyorum dedi