blackberry118 Bence siz hiç internetten bir şeyler okuyup kafanızı bulandırmayın. Google A diyorsun kötü hastalık diye cevap veriyor adeta. İnsanın moralini bozuyorlar. Ayrıca ben hiç vajinada ele gelen kist duymadım. Genellikle de yumurtalıkta oluyor bu kist durumları ki oralara da biz ulaşamayız.