ArvenMom Baraninci_35 bebekler günün çoğunda uyuyo bende 21 haftalığım maşallah haraketli özelikle yemekten 15 20 dk sonra her bebek aynı olmaz 2 3 gün haraket etmemesi de normal karşılanıyo 🥰
Selisce Baraninci_35 herkeste farklı oluyor benimde o haftalarda hareketleri çok değildi bazı günler hiç hissetmiyordum ve doktorum gündüz uyur geceleri daha çok uyanık olur demişti ama hareket hissettiğimde eşim eliyle hissedebiliyordu
sonnenschein Baraninci_35 bende 22 haftalığım akşam yemeklerinden sonra biraz hissediyorum diğer zamanlar pek hissetmiyorum sanırım uyuyor minnoşlar 🥰