Sevvl bence devlet hastanelerinde insanları korkutmaktan hiç çekinmiyorlar özeldeki doktorunuza güvenin bence . Benim bi kaç defa ağrım oldu devlet hastanesine acile gittik sancı çıktı doğum başlayabilir dedi yatış verdi kabul etmedim ertesi gün kendi özel doktoruma gittim nst gösterdim bunlar ikiz gebelikte normal yatış gerektirecek bişey değil ne doğum başlaması dedi . Düşünün yani