Prenses34_annesi Asiye6125 şu an normal doğum olarak ilerlediğimiz için net bir tarih alamadık fakat bebek eğer gelmezse en son tarihimiz 10-11 Şubat arası demişti doktorumuz 🥰
_almirasmom Asiye6125 32 haftalıgız doktorum 25 subatı işaret gosterdı 10 mart a kadar yolu var dedi 🥹
Pamukkiz1666 Asiye6125 34+0 haftalık olduk 24-27 Şubat arası planlı sezaryan olucam inşallah normal doğum olsaydı 7 mart olacaktı ❤️ Allah hepimize hayırlı doğumlar nasip etsin 🥰🤲🏻
Aselsmoms Asiye6125 2.normal doğumum olacak 🥰 doktor 5-6 Şubat tahmini doğum tarihi dedi bakalım 😍💙 37+4 olduk 🐣
zzeyycann Prenses34_annesi gökyüzünde bir tane retro gezegen yok, doğacak bebişlerimizi etkileyen. çok şanslı bir süreçte kucağımıza alacağız çok heyecanlı, umutlu ve mutluyum rabbim güzel yazılar yazsın hepsine 🥰💐
adensema Uygulamaya göre 16 Şubat doktor 2 hafta geriden geliyor o yüzden geç doğabilir dedi şimdilik bekliyoruz 😂
Asiye6125 adensema bazen geriden geliyor bazen ilerliyor saglikla zamaninda dogsun insallah benimde 1 hafta onden gidiyomus programa gore normal 23 , 17 subatta aliriz dedi
Hulyaabaka adensema Banada geriden geldiğini söyledi 2 hafta ve çok üzüldüm çünkü çok dikkat ediyorum normalde 32 haftalığız 29 30 haftayla uyumlu dedi
otekidunyali Pamukkiz1666 ay ben de bugün 34 oldum daha gün vermedi yarın muayenemiz var sezaryen istiyorum diye birdaha hatırlatayım inşallah gün verir insan bilmek istiyor 🙏🏼
Asiye6125 Aselsmoms ne guzel normal dogum Miss bence bizim sezeryan 17 subat saglikla doguralimm benımde 2. 😍
Pamukkiz1666 otekidunyali banada bu tarihler arası dedi 3 Şubat’ta 36 haftalık oluyoruz o zaman net gününü söylerim dedi ay seninle aynı gün doguruyoruz bide ne güzel olur 😂😂😂
otekidunyali Pamukkiz1666 aynen haberleselim tarih belli olunca, muhtemelen bana da 36da kesin tarih verir 🤭🤭
Aselsmoms Asiye6125 öyle deme canım sezaryen haktır 😍 hangi doğum şekli olursa olsun biz mükemmeliz 💕🥰 sağlıkla alalım kucaklarımıza canım inşaAllah 😍🤲💙
Asiye6125 _Gunes bızımde normalde 35 ama doktor 36+1 dedi 17 şubatta gun verdi .Hayırlısıyla saglıkla alalım inşallah kucagımıza😍