Basurum vardı şuan basurum batıyor ve kaşıntı yapmaya başladı şişti daha çok büyüdü normalde böyle varlığı belli olmuyordu otururken dahacok ağrıyor bide acayip kalçam ağrıyor oturamiyorum 5 dk dan fazla benim gibi bu haftalarda bu sorunu yaşayan varmı siz neler yaptınız ben dayanamıyorum makat ağrısına anestol krem kantraon yağı ve hindistan cevizi yağı kullanıyorum ama hiç etki etmiyor sıcak suyu da doktor yasakladı erken riskim var diye bı çare olmalı buna normal doğum yapacağım acaba yaparken doğumu acirmi veya sorun teşkil eder mi kafam da sorularrrrr 🥺🥺