Reyyosmom Kalp atışından cinsiyet bilen var mı ? Bir arkadaşım 8 haftalıkken doktor kalp atışı hızlı olduğu için kız demiş ve doğru çıktı. Kalp atışı hızlıysa kız yavaşsa erkekmiş sizce ???
Sevvl Reyyosmom benim biri çok düşük biri çok hızlıydı hatta doktor biri heyecanlı bir bebek demişti ikiside kız canım bunlarla aklını bulandırma Allah gönlüne göre versin 🙏