Kızlar merhaba 14.haftamdayım 3 gündür sabahtan akşama kadar hapşırıyorum burun gözlerim şişiyor artık hapşurmaktan doktoruma sordum alerjiktir büyük ihtimal dedi çünkü hasta değilim alerji hapı olan AVİL İLACINI kullanabileceğimi söyledi hamilelikte bu ilacı kullanan var mı acaba? ACİL LÜTFENN