Katip pakize hanıma bir tanıdığım ibrahim alanbaydan verim alamayıp bi ara geçmişti tek randevu gitti hiç memnun kalmamıştı sezeryan istediğinde ben sezeryan yapamam şuan çok erken normal istiyosan devam edelim falan demiş kadına hayır para veriyoruz rezil oluyoruz araştırmalarıma göre melike ve özgül hoca cok iyi diyolar ama özgül hocayı başka yerlerdede araştırdım eski ve bilgili bir hoca isini severek yapıyo diyolar muhtemelen ben özgül hocada devam edicem parayla rezil olduk gerçekten hoca gidicekti madem niye bir kaç gün öncesine söylemedi gittiğimiz halde randevusuna sinir oldum gerçekten çok hassas bir dönemde söylenmesi gerek diye düşünüyorum