bluepoint 7 gibi aldılar beni 8 de sanırım odadaydım, aşırı hızlı ilerledi girdiğimizle çıktığımız bir oldu diyebilirim. Hastanede anestezi bölümü ile görüşme yaptık tek bir doktor vardı sanırım ameliyatda ise görüştüğümüz doktor yoktu başka birisi vardı ismini bilmiyorum ama inanın hiç önemli değil dediklerini uygulayın hepsi zaten o kadar anlayışlı davranıyor ki sakince kendinizi onlara emanet edin.. sürekli bana şimdi şu ilacı yaptık tansiyonun düşebilir şimdi şunu yaptık demir tadı alabilirsin gibi önden bilgilendirdi.. iyi misin diye sürekli sordular herşey yolunda sakin ol dediler bilgilendirdiler, bebişin fotosunu çektiler doğum fotografcısı tutsam bu kadar pozumuz olmazdı 😅 kadın doğum doktorum Sedef Ramoğlu güven hastanesindeydik çok çok memnun kaldım kalmaya devam ediyorum 😅