merhaba güzel hamişler 38+6 da 15 ocak gecesi plasentam önde olduğu için ve kordonumuzda varis olduğu için şiddetli bir kanamayla uyandım benim minik farem kanala girmek için zorlayınca olanlar olmuş bekleseydi 17 ocakta kavuşacaktık zaten❤️
açılmam olmasına rağmen kanamamdan dolayı sezaryene alındım sancılarımda başlamıştı ama yapıcak bir şey kalmamıştı. ben çok çok şiddetli regl sancıları yaşayan biriyim sadece kendim için söylüyorum bunu yanlış anlaşılmasın bence regl sancısı daha zordu. spinal olacağım için günlerce stres yaptım fakat güzel bir haber daha ele açılan damar yolu çok daha fazla acıtıyor. spinalim tutmadı genel oldum ama yapsalardı 2. kez spinal yaptırırdım uyumak yerine. ama şimdi hiç bir şey için keşke demiyorum ilk deneyimim her şey çok güzel çok büyüleyiciydi sonu daha da güzel oldu rabbime şükürler olsun❤️🙏🏼