Eleonora 6 gündür doğum yaptım 4 gündür emziriyorum göğüs uçlarım fena halde canım çok yanıyor. LANSİNOH krem kullanıyorum faydasız. Ne yapa bilirim geçmesi için? Emzirmeye devam ettikçe dahada fena oluyor ama bebeğimi emzirmek istiyorum
Gamzer Eleonora Lansinoh kremi sürüp göğüs kalkanı kapatmanı tavsiye ederim canım, benim o şekilde geçmişti bir günde.
Prenses34_annesi Eleonora gümüş göğüs ucu kapağı kullanmayı denedin mi canım kullanıp memnun olan bir çok insan var lansinoh kremi şurup onu koydugun zaman etkili oluyor silvernurse markası çok öneriliyor 🥰
Bfmom Eleonora lansinoh un balmumu var bi arkadaşım aşırı tavsiye etmişti. Kopacak kıvama gelmişti nerdeyse bununla iyileşti diye. Kullanmadığım için ben bilmiyorum. Ama böyle bir sorunla karşılaşırsam bundan alicam mutlaka.
Seherselim Eleonora aynı durumdayım canım uçları aşırı kötü durumda yara oldu napacağımı şaşmış durumdayım 10 günlük benım bebeğim de ağlaya ağlaya emzirdim hala da öyle şimdi sadece ucunu ilk tuttuğunda çok canım yanıyor. yakın arkadaşlarım yeni doğum yaptı Gümüş kapak önerdi aldım kullanıyorum bi. Tık iyi gibiyim bir de garmastan göğüs ucu kremini araştır bir dene.
Eleonora Prenses34_annesi yok canim kullanmadim ama lansinoh kullaniyorum. Bu periot ne zamana kadar devam edecek? Ne zaman sonra emzirirken yara olmaz?
gkcnn Eleonora ben farmasinin aynısefa balmı ile hemen geçirdim yaralarımı sonrasında da bebeğimi emzirmeden önce ve sonra sütümden sürdüm hep uçlarına bi daha aynı durumları yaşamadım
Prenses34_annesi Eleonora valla ben de bilmiyorum cnm daha doğum yapmadım çevremde duymuş olduğum tecrübeleri aktarmak istedim 🥰
Bfmom Eleonora arkadaşımın olduğu için bilmiyorum. Ama çabuk iyileşti dedi ve tek o iyi geldi dedi. Krem falan ise yaramamış. Ağlayarak emziriyordum demişti.
gkcnn Eleonora evet ağlaya ağlaya emzirdim ama yine de vazgeçmedim hiç yaralarım da iki günde toparlandı
gkbyza Tahinin üstünde biriken yağ da iyi geliyor o yaralardan çok çekmiş biri olarak buradakilere ek olarak önereyim. Bi de göğüs kalkanı alın göğüs uçları atlete değmesin daha çabuk iyileşir 🙏🏻
Ensinacar Eleonora lansinoh u önceden kullanmaya başlayacaktını sonradan fayda etmiyo cunki ben 32 de başladım kullanmaya
Ensinacar Eleonora benim de ilk gebeligim bende instegramda takip ettiğim çoğu fenomen vs den gördüm aldırdım erkenden kullanmaya başlayınca iyi oluyor o cnm