Elvancn Rumu bıktım ben enfeksiyon bırakmıyor peşimi siz idrariniz tam yapabiliyor musunuz belirleriz nelerdi
_almirasmom Rumu doktora dırek antibiyotiğim var onu yazdırıyorum 2-3 ay benı goturuyo suan da gene ıcıyorum normal dogum yapabılmek ıcın
Rumu Bende hiç bi.belirti yok aslında yanma vs de yok tahlilde çıkıyo çok yüksek değil diye belkide nioli yağını duyuyorum sürekli onu deniycem bakalım.bi sizin kaç çıkıyor değerler
Naznaz123 Dut kurusu kaynatıp içtim sabah akşam çay bardağı kadar o iyi geldi canım istersen fikir olarak aklında kalsın fazla tüketme gebelik şekeri çıkmasın ve bunun yanı sıra 3 lt su içiyorum
Elvancn Naznaz123 kaç haftalık hamilesiniz bende aldım endişe ettim içmekte bir bardak içtim sonra koktum birşey filan olur diye
Elvancn Naznaz123 siz idrar yolu enfeksiyonu olurken idrar yapma zorluk çekiyorsunuz ben tıkalı gibi geliyor zorlanıyorum bende 26+5 haftaligiz sağlıkla kucağımiza almak nasip etsin inşallah canım
efeduru bademli_puding ben ic camasirina bir damla damlatiyorum hem akintiyi azaltiyo hemde enfeksiyonu gideriyo