Yelizarvs Selam arkadaşlar 17+4 haftalık hamileyim böyle sancı gibi kasık ağrısı birde iki yandan belim ağrıyor ilk hamileliğim korkuyorum sizce korkacak Birsey mi bu tedirgin oldum fazlasıyla
1melekannesiii Yelizarvs Bende 14haftalığım her sabah belim ve sırtım ağrıyor şekilde uyanırım kasıklarımda ara ara ağrıyor tabi bence normaldir heralde bebek büyüyor günden güne benimde ilk gebeliğim☺️😊
27ozlem Yelizarvs ben de 17+1 im birkaç gündür bende de var alt karın bölgesinde kısa süreli sancılar ve batmalar oluyor. Normal olduğunu düşünüyorum. Hatta bir kaç gündür bazı noktalarda hafif gerginlik ittirme gibi bişeyler oluyor bebek mi gaz mı tam çözemedim
Yelizarvs 27ozlem inşallah öyledir ister istemez korkuyorum çok bekledik bu bebeği birde sanki adet olacakmışım gibi sancı olunca daha çok korktum
27ozlem Yelizarvs şiddetli olup seni kıvrandıracak seviyede olmadığı sürece tüm sancılar normal canım bebekler artık baya bir büyüdü bundan sonra belki daha da artabilir bu durumlar ama normaldir sen kalbini ferah tut sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🙏
Htc- Bende böyle bir başlık açmıştım o haftamda canım şu an 19. Haftayım doktorum normal demişti dinlen çok Fazla ayakta kalma demisti