Nis agustosboceklerim2 ogluma hamileyim o ilk heycan yok canm bide bilinclisin öyle herseyi sorun sıkıntı etmiyosun
zeynepaylaipek agustosboceklerim2 kızım üç buçuk yaşında ben ikinciye hamileyim 37+3 olduk. Başından beri duygusallık tavan yapmış durumda ilk başlarda haksızlık mı yaptım çocuğa dedim sonra nasıl bırakıp gidicem doğuma kaygısı karışık yani
muallimehanimmom5 cahillesohbetikestim canım ben 36. Haftadayım resmen 10 kilo almışım🤪 55 ile bu gebelikte hamile kaldım su an 64 küsürüm 😃 bakalım hayırlı sağlıklı doğsunlar inşallah bebişlerimiz en önemlisi o
Eren_umay2 agustosboceklerim2 Amin hayırlısı öncelikle sağlıklı sıhhatli eli ayağı düz evlat nasip etsin Rabbim
Zelis97 agustosboceklerim2 2. kızıma hamileyim ilk öğrendiğimde çok üzüldüm ağladım fakat ilerleyen zamanlarda alıştım şuan çok heyecanlı geçiyor benim için 🥰 doğacak bebeğim için alışveriş yaparken büyük kızıma haksızlık olmasın diye mutlaka onada birşeyler alıyorum sadece bu konuda biraz üzgünüm yetememezlik düşüncesi var 🥺
OflicDi Eren_umay2 benmde oğlumla ikinci çocuk arası aynı 3 yaş bakalm sizin gibi ikinci evladımız kız olur mu 🥰 sağlıkla büyüsünler inşallah.
agustosboceklerim2 OflicDi hayırlı evlat olsunlar öncelikle benim kız ikinci de erkek olsun isterim ama hayırlısı olsun öncelikle
Eren_umay2 OflicDi Rabbim nasip ederse neden olmasın hayırlısından birde kız evladı tatmak nasip olur inşallah 🥰😌
Hzlhakko agustosboceklerim2 benim 3 yasında oğlum var ikinci 7 haftalık su an heyecan var tabi ki korkularda 😀
Balbebek012 agustosboceklerim2 11 haftalık 2.ye hamileyim ve çok mutluyum 1.deki korkularım yok hamilelğin tadını çıkarıyorum huzurumu bozanlardan uzak duruyorum süreci güzel geçirmeye çalışuyorum ❤
Eren_umay2 OflicDi yarın kandil müslüman olarak herkes birbirlerinin dualarında yer almalı bence en başta Rabbim sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin sonra isteyen herkese evlat nasip etsin kimsenin kucağı boş kalmasın inşallah ❤😌
OflicDi Eren_umay2 İlk temennimiz öyle tabi sağlık sıhhatli inşallah gerisi detay 🥰 Amin inşallah rabbim isteyenlere de nasip eder 🤲🏻🤗