Kızlardoktora gittim çok şükür kesem görüldü. 4 hafta 3günlük olduk. Ben sezar salatı yedim qaliba iyi gelmedi bana. Dünden beri kalbim bulanıyo karnım ağrıyo bide ishal oldum qaliba ben. Bebegime bişey yapmaz dimi ishal olmağım ? Nası düzeliyim bilmiyorum yardımcı olurmusunuz bana