Aysenur_61 Göğüslerimde şişkinlik dolgunluk oluştu ama ağrı yok onun dışında göğüsteki damarlar belirginleşti yeşil yeşil göğüs ucuma kadar böyle hamile olan var mı teste negatif çıktı
Yavuz123 Canım aadetin baya geçmiş test yaptınmı ? Bende de göğüs ağrısı yok sadece biraz hassasiyet var herkeste aynı şekilde olmaz demişti doktorum
Aysenur_61 Yavuz123 yaptm negatif çıktı gelebelik testi bende internetten araştırdım belirti olarak açıklıyordu
Aysenur_61 Pnr_KMRC1 yok gebelik testinde çıktı ben yurtdışında yaşıyorum istediğim an gidemiyorum randevu aldım pazartesi gününe gidip kan tahlili vereceğim
Pnr_KMRC1 Aysenur_61 evet o şekilde belirti okumuştum herkeste farkli oluyor belirti o zaman hamilesiniz 10 gunde geçmiş hayırlı olsun💐🧿☺️