Bugun 28+0 kontrolumuz vardı . Aynı zamanda kan uyusmazlıgı ıgnesı oldum. Hem özel hem devlet takıplıyım. Devlete gittim bugun. Her seyı 28. Haftayla uyumlu fakat kafası 26 haftalık dedi. Ikı hafta geriden gelıyor dedi. Evet bılıyorum. Özeldekı doktorumda aynı seyı söyledı dedm . Detaylıda falan sorun cıkmadı dedim. Detaylıyıda prof yaptı iyi bir doktordu. Tamam ozaman ben söyliyim de dedi. Aklıma takıldı. Özeldekı doktoruma tekrar sorucam gidince ama böyle bırsey yasayan oldu mu merak ettım? Hemen doktora guvenmeyıp bıze mı soruyorsun demeyın lütfen 🙏🏻 ayrıca özeldeki doktorum sana benzıcek herhalde kafası kücük bır bebek demişti bı kac ay önce. Minyon bir bebek olabılır dedi. Kılosu da bugun 1100 gr cıvarı cıktı