Kızlar 26+2 haftalık hamileyim ğazartesi günü gittiğim doktor kontrolümde amniyon sıvısı fazla çıktı ve bebeğimin gelişimi önden gidiyor doktorum sadece sebze yiceksin dedi ve herşeyi yasakladı artık yemek yemeye korkuyorum meyve bile yasakladı napcağımı şaşırdım genellikle aç geziyorum pazartesi günü tekrar kontrole gideceğim bu sefer şeker yüklemesi yapcak napmam gerekiyor bu durumu yaşayan var mı canım sürekli bişeyler istiyor ve su bile içerken sorgulamaya başladım artık aynı durumu yaşayanlar yardımcı olursanız sevinirim