[bilinmeyen] ben şu an 33+2 günlük hamıleyım 🙂 30 haftalıkken aldık herseyini , toplu alısverıs yaptık odası , beşiği , kıyafetleri , arabası hazır bir kendi yok 🙂)) ayrıca yıkandı ütülendi hepsi . Çok şükür bitti 🙏🏻 aceleye gerek yok 🙂) doktorumun dedıgı gıbı yaptık ve cok iyi oldu . Erkenden almak cok iyi degıl . Bir mağazaya girdik ve herseyini aldık gerekli seyelri onlar veriyor zaten hic yorulmadım cok şükür