Lale30 Kizlar heyecandan olucem. Beta HGG 1215 cikti.programa gore 3hafta 6gunluk hamileyim.bu deger normal mi?Hemsire olaniniz var mi? Bilgi sahibi olan.Daha doktora gidemedim
Beyzag Benimki 850ydi 4 haftalik gebe oldugumu ogrenmistim. Degerin baya yüksek ilk önce aile hekimine git ve değeri goster. Sonrasında o seni kadın doğuma yönlendirir ☺️
Lale30 Beyzag Acaba ikiz ola bilir mi.Son adet tarihimin ilk gunu 24aralik. Doktoruma mesaj attim baksin diye hala bakmadi😭😭😭 bekliyorum
Lale30 mommyily Internette okudum degerler haftasina gore yuksekse cogul gebelik ihtimali artiyor tabii baska sebepler de var.Ama inshAllah oyle olsun.Cok istiyorum cunku.Amin canim teshekkur ederim😌🙈💋💋💋❤️
desertrain Lale30 bence normal çıkmış yine de belli olmaz Allah bilir 80 ile ikiz gebelik öğrenen var 5 bınle tek gebelik yaşayan benim de yüksek çıkmıştı o zaman arstrdgmda erkek bebeklerde yüksek çıktığı okudum ve bebegım erkektı
Lale30 desertrain 😂Yaaaaa herkes hep soyluyor ilk bebegin erkek olucak diye.Ne olur olsun saglikli olsun🤲🏻 insAllah normaldir(
Lale30 Kizlar cok sukur degerim normalmis.Kaldi keseni gore bilmek.1hafta sonra ultrasona gidecegim.InsAllah bu kez hersey yolunda gider…🤲🏻Allah hickimseyi bebegi ile sinamasin.Hersey gonlumuzce olsun❤️