Genel oldum hemen ayildim ve acisiz ayildim. Herkesin baska oluyor valla. Sansina ne cikarsa bence:) 2. Yi olcam 20 gune. Yine acisiz olursa miss:) bebek bebim bebegim hep gorurum valla. Ameliyatta o cekistirmeleri hissetmek istemiyorum. Videoya cekmislerdi izleyince yuh bana bunu mu yaptilar diyorum:) ayik kafa istemem