Bykus  Merhabalar :) buraya çok fazla post açıp cinsiyet sordum ve herkes erkek dedi bir kişi bile kız demedi şuan 16 haftalığız ve doktorum kız dedi 2 kere gittim değişmedi :)
3kuzuAnnesiyim Bykus bız hangi fotoya erkk dedık peki dmk ki ordada bşy varmış gerkes erkk demiş😊 ama masallah belli kuz yanı gostermiş
Bykus kucukbebek kucukbebek bende inanamadım doktora zaten okadar çok erkeğe inandım ve hazırladım ki kendimi ismi vs hazırdı :) ultrasonda erkek dedim ısrarla ayrıntılı bir şekilde üç çizgiyi ve kız olduğunu gösterdi 😀
Betul_1 Yani burdakiler tabi ki doktor değil kafanız karışmasın o yüzden ben hiç buraya cinsiyet sormadım doktor ne dediyse odur
Bykus Betul_1 birkaç kişi değil herkes ama herkes erkek diyince ben heralde birşeyler gözüküyor erkektir diye adapte olmuşum ama kızmış burda zaten merak gidermek amaçlı soruluyor doktor tabiki son noktayı koyan kişi 😍
Bykus Glsacar32- sağlıkla doğsunlar inşallah tabiki burda yardımcı olabilmek merak gidermek adına tahmin yapıyorlar yanılma payı da oluyor 😍
Bykus _Ceyda_ oyüzden sadece sorup cevap alıp 16. Haftayı beklemek gerekiyormuş benim gibi erkeğe okadar adapte olup mavi biberon vs almamak lazımmış 😂🤭🥰sağlıkla gelsin inşallah 🙏
Bykus 3kuzuAnnesiyim  bu iki fotoğraf biri küçük diğeri daha ileriki hafta iki ayrı post açmıştım 😇 olsun genede insanın merakı biraz olsun azalıyor tahminde bulununca teşekkür ediyorum 😍
Bykus Bykus teşekkür ederim bu arada rabbim hepimize sağlıkla hayırlısıyla kucağımıza almayı büyütmeyi nasip etsin 🥰
Bykus Greenmomy kız bebeklerde bacak arasının orda 3 çizgi görünümü oluyormuş netleşmesi açısından onu gösterdi çıkıntı vs yoktu 😇