FatmaAhmett Kızlar merhaba aklıma birşey takıldı devlet hastanelerinde ultrason kağıdı verilmiyor ve cinsiyet söylemek yasakmış neden böyle oluyor nasıl olacak bu anlamış değilim kağıt istedim veremem denildi direk sinirlerim bozuldu
tugcee0 FatmaAhmett çok saçma bende ilk haftamda devlete gittim ama ultrason fotoğrafı vermişti çok küçük olmasına rağmen
arirangg FatmaAhmett Bence doktordan doktora değişiyor. Ben devlete gidiyordum, her gittiğimde ultrason kağıdı verdi
ArvenMom FatmaAhmett 21 haftaya girdim gidipte almadığım gün yok devletten ben istemeden verir ve 3 farklı doktorum olmasına rağmen her haatane aynı olmuyo şans işi tamamen bana 12 haftadan bu yana cinsiyet söylendi sadece benim kızım 18 kadar göstermedi
EzgivardaR FatmaAhmett Böyle bir saçmalık yok veriliyor bence doktorunuzu değiştirin yani bazı doktorlar sanki hani hastanenin topusu onlara kalacakmış gibi devlet onlara bırakacakmış gibi aşırı bir sahiplenme içgüdüsüne giriyorlar hastalara da çok saçma davranıyorlar
poyrazin_annesi28 FatmaAhmett Ben ilk muayeneyi acilde olmuştum o zaman bile verdi. Her gidişimde de veriyor. Sizin hastane vermiyordur belki. Cinsiyeti de 12 de tahmin etti