Doğumdan sonra çok rahat olacaksınız tabi anestezinin etkisi geçince biraz sıkıntılı. İlk gazı çıkarıp büyük abdesti yaparsanız bi sıkıntı kalmayacak. Kayısı suyu içtim ben akşamında işe yaradı. Bol bol yürümeniz lazım hastane koridorunda, odanızda. Beni hep yengem zorla yürütmüştü sağolsun yoksa toparlanılmıyor gerçekten. Çok zor ayağa kalkmak, tuvalete gitmek bile, ama bir kaç gün içinde ayaklanacaksınız, geçecek♥️