mucizem61 bende gidince çok k9rktum acaba kısmi doktorlar ebeler iyi mi nasıl olcak diye inan varya özele gidiyordum ama doğumum anı olunca fakülteye gittik öyle temiz öyle temiz ki parlıyor yerler hergun çarşaflar değiştiriliyo doktorlar saatinde gelir güzel.bilgi verir doğun anında bile seni giydirdiklerinde ozenle yapiyolar benim bide dogumdan sonrra hepsi odaya gelmisti hayirli olsun demek için sevdim yaa 😀😘🤗