Kucukpandisko yani 8. Haftamda falan 2 kilo almistim. Normalde cok dengeli beslenen ve tatli, abur cubur yememeye ozen gösteren bi insanim, 36 bedenim. Bu beslenme seklim devam ederken 8 kilo aldim😀 her vücut farkli, bunu takacak degiliz😁 onemli olan doğumdan sonra eskiye donebilmek