momlife_7 22+5 haftalık hamileyim Kafein oranı fazla olduğu için içilir mi içilmez mi bilmiyorum? Ama canımda istiyor 🥹
Hamideersin momlife_7 ben içiyorum arada canım istedikce 1 bardak kadar zararını da bilmiyordum 38+6yım
Deletedmom_116 momlife_7 ben bı ara iyi alıştım Ergün canım cekiyodu sonra Bıraktım içilmesi bence normal ama sık sık değil
EzgivardaR momlife_7 bi arkadaşım günde 2 3kupa içerdi 1tanrdrn ne olcak canın çekmiş sonuçta içmesen daha kötü
MomLife- momlife_7 ben her gün içiyorum sütlü genelde, bazen sade çekince sade şekilde de içiyorum doktorum yasaklamadı.
Kirmizibalik1 binnur64 bitki caylarinin söktürücü gevsetici ozellikleri oldugu icin önerilmez. @momlife_7 Kahve icilebilir ancak 200mg gecmemeli, bir kupa icilir iciyorum da.. Ama nescafe derken icinde sut tozu hem saglikli degil hem kilo ve yag yapacagi icin icine süt kullanin veyahut en temizi filtre kahve icin , mis gibi 🥰
ardaada momlife_7 son haftalara kadar ofiste çalışırken günde 1-2 içiyordum doktorum 2 taneye kadar sorun olmadıpını söylemişgi
27ozlem momlife_7 arada canın çekerse içebilirsin bence bir sakıncası olmaz ama alışkanlık haline getirmemeye çalış çünkü normal zamanda da nescafe çok zararlı bir ürün ben hamile değilken bile çok nadir canım çok çektiğinde içerdim hamileyken hiç içmedim çok canım çektiğinde Türk kahvesi veya dibek kahvesi içiyorum
Meltems53 momlife_7 bu kadar gramlara takılmana gerek yok haftada bir çok canın istediği zaman içebilirsin.
yanlisanlamaama momlife_7 ben çok sağlıklı bulmadığım için fazla içmiyorum ama abartmamak kaydıyla içebilirsiniz bence
binnur64 Kirmizibalik1 karaciğerini falan büyütür sonra seni 3 hafta ordan oraya koştururlar dedi ben de korktum tabi sadece salep içiyorum ama onu da haftada 3 kez falan
Busra92_ İki üç günde bir içiyorum canım 21+4 üm bi zararıda olmadı şükür içmesek tabki daha iyi ama canm istiyo🥰
Honeymom17 Ben hergun iciyorum, calisan bir kadin sabahin 6sinda kalkinca kahve icmeden ayilamiyorum sahsen o yuzden iciyorum ama doktorum bir sorun olmadigini soyledi. Sicak cikolataninda bir zarari yokmus soguk havada guzel gidiyor bence.
MaviDeranHazal momlife_7 içilmez gülüm 🌷ama Türk kahvesi veya filtre kahve çok abartmadılar yasak değil diye biliyorum
Yelkovan1 momlife_7 her gün 1 fincan türk kahvesi içilebilir ama nescafe çok sağlıklı değil çok canın istiyosa bir bardaktan bişey olmaz