Ebrarliva Dilanay19 ya benimde Çarşamba günü ilk günden erke hissediorum bakalım ne olucak bir kızım var 🥰♥️
Dilanay19 Ebrarliva inşallah Rabbım kalbindekini verir canım 🥰 benim de oğlum var bitene gönlümden kız geçiyordu 2 doktor da erkek dedi
Sena00 Petito35 hayırlı olsun sağ salim gelsin benimde bir kızım var inşllah rabbim nasip ederse bu ikinci erkek istiyoruz sağlıklı olsun da erkek olursa bende artık bidaha açılmamak üzere dükkana kilit vurup kapatacağım 😂
2Mucizeveannesi Cnby65 benimde öyleydi kapalıydı tahmini hep kız dediler sonra erkek çıktı hiç belli olmuyor
Ebrarliva Dilanay19 ya işte bazilari kız istior olmuyor bazilarida erkek Allah hayirlisini nasip etsin inslalah🤲♥️
en_guzel_emanetlerim Petito35 aaa maşallah çok istiyordun zaten gözün aydın canım bu yıl erkek yılı belli bizimde oğluş geliyor son adet tarihim 5 ekim aslinda bugün 15+3 olmamız gerekiyor ama tüm doktorlar 16+3 olmuşsun diyor 😅
Petito35 en_guzel_emanetlerim 6 Ekim benimde 🙃 Maşallah çok güzel sanki hep böyle buradaki insanlar yakın arkadaşım gibi hissediyorum mutlu oluyorum 💙💙
en_guzel_emanetlerim Petito35 💙 dimi bazen bazıları gerçekten kendimi bulduğum samimi insanlar oluyor
Seyma25 3kuzuAnnesiyim ya bana  bakarmısınız 14+4 şuan çok merak ediyorum 
Seyma25 3kuzuAnnesiyim bacakları kapalıydı doktorda kız olabilir boş gibi duruyor ama emin değilim dedi gözükmediği için🥺
Bebegim234- Kızlar merhaba anlaya bileniniz varmı? Bebegin cinsiyyetini? Lütfen yardımçı olurmusunuz?