Petito35 Burada üşenmeden yorum yapan herkese teşekkür ederim bir iki kişi dışında herkesin tahmini doğru çıktı. Bi kızım var birde oğlum olacak inşallah.🥹 Dükkanı kapatabiliriz 😬
kubraselcuk Petito35 erkek senesi mi nedir bizimde erkek😂 hayırlı uğurlu olsun inşallah sağlıkla gelsin
Cnby65 Petito35 aynen valla darısı başıma 18 haftalık bebeğim bacaklarını hep kapalı doktorlar kapalıysa kız diyiyorlar öyle bakalım netleşmedi daha
2Mucizeveannesi Cnby65 benimde öyleydi kapalıydı tahmini hep kız dediler sonra erkek çıktı hiç belli olmuyor
Buz-krgz Hamiller size bir sorum var 2 doktora gittim 15-0 haftalıktık ilki erkeğe benziyor dedi 2.si önden kız gibi ama bacak arasından bakınca büyük ihtimalle erkek dedi doğru mudur ya bir şeyler alacağım alamadım soruyorlar erkek demeye de çekiniyorum 🙃
Petito35 Buz-krgz ilk kız dediler sonra erkek dediler ikisinin de de bakacağı kapalıydı bunda aç gittim bilerek kıpır kıpırdı maşallah kesin erkek dedi 😂 Allah gönlünüze göre versin
Aysedemirr Petito35 canım cinsiyet öğrenmek için aç mı gitmek gerekiyor bazıları tatlı ye diyor anlamadım bana da 2 kere baktı doktor ilkinde 12 haftalıktı net belli değildi kıza benziyor ama emin değilim dedi 15.hafta oldu hala kıza benziyor dedi ama net bişey demiyor göstermedi tam galiba 😀
Deletedmom_116 Petito35 hesabım bu değil normalde ona giremiyorum o yüzden dedim yani sen belki bilemedin😂🙈🙈
Dilanay19 3kuzuAnnesiyim Banada erkek diye tahmin etmiştiniz doktorumuz da erkeğe benzettim dedi net söylemedi 🤗 bugünkü resmimiz buda
Seyma25 3kuzuAnnesiyim ya bana  bakarmısınız 14+4 şuan çok merak ediyorum 