Kızlar 1 haftadır geçmeyen balgamlı öksürüğüm var ve artık boğazım yara oldu sanırım kan tadı geliyor ağzıma bazen ilaç kullanma taraftarı hiç değildim ama bu gidişle daha da ilerliycek diye de korktum göğüs hastalıklarına muayene oldum ve sekrol şurup verdi bana iki kere içtim daha ama korkuyorumda bişey olur mu ki diye bu durumda olan var mı acaba