16+6 haftalık hamileyim ve 2-3 gündür sanırım bebeğimi hissediyorum. İlk günler balomcuk gibiydi şimdi karnım da tarifsiz birşey var hareket ettiğini anlıyorum. Sizce de bebek midir? İlk gebeliğim ama çok zayıfım şuan 45 kiloyum normal de hamile olmadan önce de 40 kilo falandım. Doktorum sen zayıfsın erken hissedebilirsin demişti. Açıkcası beklemiyordum. Gece uyumak üzereyken hissettim ilk. Tecrübesi olanlar bana söyleyebilir mi? Bebeğim mi değil mi? Sevinemiyorum da acaba o mu değil mi diye ama 2-3 gündür aynı hareketleri hissediyorum gaz sorununa benzemiyor🥰