piiremsesinannesiii hayalperest2310 ata liralı olan kolye çok güzelmiş sağdaki ben olsam onu isterdim 😂
Likayolcusu hayalperest2310 hepsi de çok güzel 😃😄 küçük bi kolyemiz yoksa kolye etrafı dorika olan ama varsa bileklik de hoş görünüyor
hayalperest2310 Likayolcusu o da kolye zincirli sadece bende beğendim de atalı olanı ama seçenek çok yani farklı şeyler varsa da atabilirsiniz 🥰
Likayolcusu hayalperest2310 canım altın benim zaafım pahalı ama ben urfa akıtması için uğraşıyırum inşallah alır eşim ama biraz zor bakın inkertetten urfa akıtması diye gramına göre boyutları var istediğiniz ölçüde yapılıyor
minik_koala_ve_annesi hayalperest2310 dorika hic tavsiye etmem kiyafetlere surtunce kolye olarak yolukluyor kiyafeti alltaki kunyeden benimde var daha kullanisli daha sık
hayalperest2310 minik_koala_ve_annesi aynn canım bilekliği bende de var alıp takım mı yapsam acaba 40 gram falan alacak ağır da durur