Htc123 Kızlar Doğum sancısı kasıktan başlarmı yalancı mı bir kaç kez Kaşığımdan başlayıp bütün ayağıma vurdu sancı bebeğim de hareket li ilk hamileliğim bilemiyorum çok şiddetli değil ama bu arada 37 haftalık hamileyim
Yoncaeroglu Htc123 valla sancıyı anlamaman mümkün değil canım okadar şiddetli oluyorki kendini hastanede doğumhanede buluveriyosun
Yoncaeroglu Htc123 yorgunluktandir canım artık bebeğinde yavaş yavaş doğuma kendini hazırlıyor sana yavaştan sinyalleri gönderiyo 😊 sağlıcakla kucağına al insallah😍