Annebebek_33 Kızlar öğretmenim ağrıdan Mersine gitcem tatilde agri da çok yorucu bi dönem geçirdim ve gitmek istiyorum ,doktor da 2 saat arayla koltukta yürürsen bi sıkıntı olmaz dedi ama tedirginim siz ne düşünüyorsunuz
femme Annebebek_33 alakasız ama oralımısınız yoksa görevınızden dolayımı ağrıdasınız.😊 bıde doktora danıstı ısenız bı problem olmaz . merak etmeyın 😊
ddilaraas Hamılelık yolculuğa asla engel değil ki istediğin yere git tabiki arada benzınlıklerde 5 dkka yürürsün vücudun acılır biter gider ne sorunu yasanabılır kı
Annebebek_33 ddilaraas demi zaten koridorda yuruycem aşağıya da incem arada otobüs yolculuğu ya eşim de tedirgin etti gidecek zaman 🥲