Melissahan Hamilelikte karında seyirme şeklinde bebeğinizi hissetinizmi kızlar hissetiyseniz kaçıncı haftalardaydınız paylaşırmısınız benimle☺️
Edolili Melissahan 18 haftada yaşadım ilk hamileliğimde dotkorumuz hareketlenmelerden dolayı hissediyorsun demişti. Şuan 11 haftalığız bakalım ne zaman hissedeceğim 😊
Melissahan selinsmother Edolili Gerçekten mi kızlar e benim daha çok var o haftalara ama hissediyorum artık acaba bana mı öyle geliyor
Gizem-eruzun Melissahan 12 haftalik hamileyim bende ama ara ara bende hissediyorum seyirmelerini ilk hamileligimde hiç böyle olmamıştı 😊
Melissahan Gizem-eruzun Ben de hissediyorum cnm ama herkes 20 haftadan sonra hissedilir yazmış bilemedim inşallah hissetiiğimiz bebeğimizdir😊