noluyosanagenemiross E bebeğe gitmek önceliğiniz olsun kızımda yenidoğan herşeyini ordan aldım cok memnun kaldım şuan 3 yaşında orası artık bize uymuyor. Waikikiye devam ediyorum. İkinci bebeğimin cinsiyetinde de ilk gideceğim yer orası olur .
Zıbın , yenidoğan takımları (patiksiz öneririm), içlikler, şapka , yenidogan çorapları , müslin örtüler, ağız mendilleri .. Daha çok incelikler var ama bunlardan başlayabilirsiniz😊
Herşeyden az almalısınız, bebeğiniz doğup büyüdükçe ihtiyacına göre o ay alışveriş yapmalısınız ben bunu tecrübe ettim ilk doğumumda.🌺