Selam kızlarr :) bugün çatı muayenesi oldum. Öncelikle o korku dolu yazılanlara hiç aldırış etmeyin. 5 saniye ya sürüyor ya sürmüyor. 2 parmakla muayene ediyor doktor. Acı gibi değil sadece biraz sızı hissediliyor. O kadarı da normal bence çünkü kemiklere bakmaya çalışıyor. Bir de 2 parmağı içeride döndürüp bir yere bastırıyor bu kadar. Ama inanın korkulacak bir durum yok lütfen rahat olun ☺️ şuan da da biraz biraz sızı hissediyorum ama öyle inanılmaz bir acı yok 🤭